gympersonal


En lista på lite av vad vi hann med på sommarlovet..


♦ Lagat "pannkakor"..
♦ Shoppat massor
♦ Gått till MAXI
♦ Cyklat till stan x antal gånger..
♦ Yrat runder på Helsingborgsfestivalen och träffa allt och alla
♦ Cykla till ystad och vara där ett bra tag och leva loppan
♦ Tältat i en skog
♦ Sovit utomhus på min studsimatta
♦ Vara kreativa och gjort bästisarmband, mitt gick i sönder :(
♦ Dygnat flera dygn
♦ Förknippat allt som ser ut som två prickar som näsborrar (?)
♦ Lärt känna nytt folk
♦ Hållt bloggen i liv (!)
♦ Firat midsommar i Glumslöv och tältat där, såklart.
♦ Haft fett med ångest över allt, speciellt skolan
♦ Upptäckt att det finns något som heter "fiskekakor"
♦ Haft picnik på Moas ballkong, där hon tappade ner sin mobil.. Haha
♦ Varit ledare på fotbollskolan
♦ Jag lyckades bli innelåst på mitt rum mitt i natten.. 
♦ Bli uppraggade av indianer (?)
♦ Varit vilse i hela skåne
♦ Kokat nudlar på en motorväg mitt på morgonen
♦ Spelat MINIGOLF (!!!!!)
♦ Firat min födelsedag med släkt och company
Överlevt sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0