sterarinljus

 
HAHAHAH  hitta detta i en gammal msn konversation.. KOMMER DU IHÅG SOFIA ? :')
KATJA KAJ OCH BENTEBENT FTW ! =)



                                    ;: haha vad nu? :  OOo
                                                                       ;: där var två stk, dom likna katjakaj och bentebent! dom hade typ hiphop brallizzar och cowboy skor :| den ena snacka skånska och den andra uppländska :| ena kort och tjock andra lång och smal
                                   ;: IALLFALL
                                   ;: helt obeskrivliga
                                   ;: jag satt och skratta ihjäl mig av dom
                                   ;: jag klarade nt längre pressen så jag gav upp och gick mot rulltrappan
                                   ;: HAHAHAHAA VA :|
                                   ;: och då rätt som det var hör man hur dom kommer kutandes mot mig
                                   ;: hiphop byxor och cowboy boooooooots :|
                                    ;: riktig mardrömmsbild i huvudet!
                                    ;: HAHAAHAHAH
                                    ;: jag tog händerna för huvuet och börja skrika! OCH DEN JÄVERN SPRINGER RAKT IN I MIG :|
  den blicken av han springande mot mig :| helt oförglömlig
  HAHA



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0