sladdskåpshandtag

HEJ FOLK !

JAG ÄR FRISK, RIKTIGT JÄKLA FRISK ! (haha bara för det kommer jag bli dödssjuk eller något inom kort )

Dagen har trallat på som aldrig förr och jag känner mig riktigtriktigt FRI utan huvudvärk, =))

Först var det skolan och där hade vi idrott och sen till skolan och vara i disken -..- ett riktigt slavarbete, skojar ej.
YEYE, sen skulle jag och Essie hitta på matträtter till hkkn, och det gick ju som det gick...
Vem kan liksom vara fokuserad när svininfluensan härjar som aldrig förr? ;o

Sendan rulla vidare till min mormors lägenhet och chillidilla innan träningen =)

MEN

När jag stod där på ett random hemköp med en banan i högsta hugg..
Så står där en fet tant i ett hörn med sin rullator..
radion ; - och här kom dessa ljuva toner från blabla
tanten (som fortfarande står mot väggen) ; LJUVA TONER? det kan ju disskuteras, vad försöker dessa ungdomar lura i oss?

Jag blev så rädd att jag tappa bananen och stog där som ett frågetecken !

Denna ljuva tant stod alltså och skällde ut radion mitt på hemköp... -.-

dagens ungdomar ....

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0