skamvrå

Hej folket!
Sofia i farten, yoyo. Jag är galet glad & pepp, utan anledning. Sweet
Kom hem ganska så sent efter vår lilla trip, duschade & stack sedan iväg igen.
Och kom precis hem, igen.
Vill ni veta en cool sak? Jag har inte laddat min mobil en enda gång sen jag fick den, siket hyper batteri. Två veckor & den är fortfarande i liv som aldrig förr, duracellmobil ftw. FABULOUS!
Och en annan mindre rolig sak,
jag måste sluta snacka svengelska, haha jag är lättroad..

sweet! cyyya
/ sofia

OOHH HAAAAPPY DAY!
btw, haha jag såg en nunna idag, så just därför....



KLOCKSMUTSIGT! Haha jag är pepp ++++++ en nunna i farten!
oooooh happyday, utan anledning
.. vad är fel på mig? jag kan inte hålla snattran idag, omöjligt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0