neongröntdrickglas

HALÅÅÅÅ !

HAHA jag och Sofia har nyss stått och rammlat på en buss.. PÅ TOK FÖR MÅNGA GÅNGER !
Iallafall ..

Skola först, fett med tradigt ! HAHA .
Sen skulle jag och Sofia på vift, först ner till stan en snabbis och sen skulle vi då till Sofias tandläkare.. MIN HOMIE ! =)

PÅ bussen dit såg vi en tant som var klädd i lila från topp till tå.. JAG ÖVERDRIVET INTE.. 
Lakan sak som täckte hela hon, väska, klockring, ring, halsband, nagellack, skor, mobil, hår (!)
MED MERA !!! LILA LILA LILA.. palla, så enformigt ..

Snabbt via netto sen till Sofias tandläkare, som började med att jag ramla in.. bokstavligt talat.
Sen var jag pepp som aldrig förr, ett antal peppiga ord, tjuvning av stol.. m.m.!
Vill inte veta vad han tror om mig, jag har ju hjälpt han med Sofias tänder tidigare såå..

Sen kom bussen för tidigt och vi satt i en park länge bort.. och Sofia hade inga skor på sig..
Vi sprang för livet tvärs över vägen och staplade in i bussen, där vi ramla.. ramla och ramla.. STABILT !
Sedan önskade jag även alla en trevlig helg =)  jag har ju ett hjärta av guld.. bättre tidigt än aldrig !

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0