käpphandtag

HEJ !
Fortfarande sjuk, dock mår jag litelitelite bättre nu (Y)

Idag har jag mest sovit och tittat teve, heehee .

Innan satt jag och "lyssna" på musik med ett sånt stort headsett,
fast efter mer än en halvtimme efter att där faktiskt inte kom någon
musik kom jag på varför ! För att jag hade en stor jäkla tulban, taliban? wtf heter det?
Sån handuk som man har på huvudet när man har duschat ..
Inte konstigt att jag inte hörde något -.-

Normalt beetende att jag inte ens märkte att jag satte på mig headsettet
över en stor jäkla handuk :| HAHA .
Ännu mer normalt att jag kom på detta en halvtimme efter..

Hoppas faktiskt att jag kan gå i skolan imorgon, pallar inte vara helt efterbliven i skolan igen :|

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0