bomullsbuske

hej alla snyggingar!
Kom precis hem, underbart!
Idag när jag skulle åka tåg så svimmade jag ännu en gång, så jag missade tåget, great. Så det hela slutade med att jag kom till skolan vid kvart i tio tiden, haha, lyckat.. Hade redovisning, det gick åt Fleninge.
Kunde inte koncentrera mig, helt offfffff, för mycket skit snurrar runder i mitt huvud.

Efter skolan slutade det iaf med att jag stannade kvar med Zandra och väntade med henne, så tog tåget hem fem över tre ist sen gick jag hem, haha så mycket motion jag har fått idag, ackack! -.- Jag har gått hit & dit i panik..
Så nu är jag iaf trött som en snigel på Mount Everest.
Så nu blir det chiledill för hela slanten, funderar starkt på att baka en kladdkaka, hehe får väll se vart ödet tar mig..! =)
puss
/ sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0