trätoffel

hej allt & alla =)
dålig uppdatering idag, men har inte hunnit sen har jag inte haft någon ork.. segt
va ju som sagt såå mycket i skolan idag, sen slutade vi. helnice
senare stack jag hem till mormor & va där ett bra tag, mysigt! :)
senare nu ikväll va jag ute med min moeotoe! vi typ låg på en stentrappa med vinterjacka och tittade på stjärnorna. mys, haha. annars så snackade vi bara en massa, som alltid.
har precis duschat och nu ska jag myyyysa! mysmusik åt folket, wiie.. fredagsmys idag ju
bloggar antagligen mer imorn, har absolut inget vettigt att skriva.
min dator har iaf blivit litelite snabbare, halleluja
hihi nattinatt! puss
/ sofia.


du gav mig ett tecken, du gav mig trygghet. jag är så tacksam, du vet hur du får mig att må bra. jag älskar dig, saknaden är så himla stor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0