trafikglödlampa

hej alla gullungar!
Rätt så tradig uppdatering idag, hmm.. Haha, träffade iaf Moa en sväng ikväll. Va ute och gick en sväng & snackade, sånt behövs. Sen så började det såklart regna, underbara väder liksom! Så jag sprang hem i regnet, haha.. Ovanligt det regnar när jag är ute på vift, not. Så det blev ångdusch för hela slanten när jag kom hem. värme åt Sofia! Tittade iaf precis på det sista avsnittet av "Svenska Hollywood fruar", wääh jag vill att det ska finnas fler avsnitt :( Haha, nu blir det nog snart att sova. Är jättetrött och imorn blir en riktigt jobbig dag för mig. Så jag får helt enkelt se hur uppdateringen blir, verkligen inget jag kommer prioritera. buhu..

nattinatt! puss / sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0