solglasögonfodral

kan inte sova, så mycket som snurrar runt i huvudet. blir helt jävla galen.
så mycket skit som har hänt dem senaste månaderna. känner mig helt tom, jag har inte insett hur allt är. känns som jag lever i en bubbla, stötter alla problem ifrån mig, skjuter upp allting. jag blir påmind om det hela tiden, jag bryter ihop gång på gång, jag vill inte inse hur allt har blivit. att du är borta, förevigt.
jag har inte förstått det än, ibland bara jag stannar upp och inser att du inte finns mer. det känns som en jävla mardröm, allt gick så snabbt, allt ändrades och det kommer aldrig att bli som förut. jag kan verkligen inte inse att jag aldrig mer ska få träffa dig, aldrig mer äns få se dig. du betydde så himla mycket för mig, du var en del av mig. jag känner mig så vilsen utan dig. just nu behöver jag bara en paus, en paus från allt.
jag vill bara att allting ska bli som innan, jag vill kunna spola tillbaks tiden, för allt förändrades verkligen på en sekund. då jag fick beskedet, då hela min värld rasade. jag har inte känt mig som mig själv efter det. det händer ofta att jag bara sitter & stirrar på ingenting, jag känner mig helt borta, helt frånvarande. och det blir inte bättre, saknaden bara växer. blir bombaderad av allt annat skit, skolan dödar mig, det blir bara för mycket. det är så mycket som händer nu, så mycket dåligt. känns som ingenting är bra.
åh.. bör sova

nattinatt
/sofia.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0