rosafräkne

Idag när jag vaknade så hade jag ingen känsel i min högra arm, men jag fattade inte det först. Så jag hittade en "död" arm i min säng. Kände ju inte att det var min, ingen känsel, helt borta. Kunde inte röra ett skit, så jag blev jätterädd och trodde den hade blivit förlamad.. Så jag fick ta tag i den och lyfta iväg den med min vänstra.. Sen vaknade den till liv, fytusan va rädd jag va..
Sen har jag även hunnit med att få en frånvaroattack idag, jag känner mig helt lullig. Inte alls kul faktiskt :(
Så nu vet jag inte riktigt vad som är vad, riktigt jobbigt ..
men bloggar mer sen istället, nu ska jag vila huvudet en sväng, blöh.
puss!
/sofia. ♥

& btw, min dator är fortfarande snabb! JAG ÄR SÅ TEKNISK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0