papperskuvert

GODMORGON!
Var smartast att vara hemma från skolan idag eftersom jag fortfarande mådde dålig, och MÅSTE plugga sen.
Iallafall..
Idag fick jag en lysande idé om att laga en riktigt frukost..
Det hela börja med att jag försökte göra havregrynsgröt, som jag dock aldrig har smakat innan..
Det påminde så mycket om gamlingarna på ålderdomshemet som vi praoa på.. att jag spydde upp det igen.
på riktigt.

Efter ca en halvtimmes återhämtning tänkte jag ge mig in på det där med att koka ägg...
Jag råka slänga ner dom i kastrullen så att där blev spricker, men tänkte whatevvaaa, funkar säkert ändå..
Jo nog va, explodera nästan, HAHA, nämen typ, blev värsta fontänen och allt så locket bara flög iväg : |


Såhär såg dom ut.. efter en viss behandling redan, HAHA .

MEN ! nu har jag stora problem....
TÄNK OM DÄR ÄR EN KYCKLING I NÅGOT AV DOM ?
vad ska jag då göra med den? ... jag är rädd :|
Och var  i hela friden slänger man ägg? luktar ju redan helt ruttet ;S
& nej jag har fortfarande inte fått någon frukost... HAHA .



/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0