mobiltelefonsabonemang

jag & Sofia SKA se filmen nedanför på bio imorgon, värken om hon vill eller ej.
haha, har suttit och tjatat på hon nu sen 1800talet.. men hon verkar inte riktigt vilja erkänna att hon också vill se den !
Den handlar liksom om ett hus som flyger av ballonger, en styck pensio och en styck tjock scout unge.. HAHAHAHAHAHA ! grät så mycket jag skratta av bara infon och trailern ...

Men ja den blir det iallafall på bio imorrn = )
heheheheh...

Älskling åkte iaf hem innan runt 4 eller något... helt senill är jag ;S
& sen har jag gjort mest ingenting, vill egentligen till the tivoli som alla andra men
nej Sofia mår ej så bra så de blir det icke denna gången ;(

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0