klockslag

FAIL ! Hela inlägget försvann, har hänt ett par gånger idag .. jag är då rakt inte smidig idag.

Dagens tips! ; Dansa till han galningen jag la upp innan, den videon asså! Gör samma rörelser som han, hahahahha just do it. Fytusan vad kul, haha som ett helt träningspass.
Jag & mamma prövade innan, haha vi va helt enkelt lite pepp.

Kollade iaf precis på "Inlåst" (?), intressant program, hoho. Och så har jag även kommit fram till att jag älskar killar som pratar "uppländska" heter det så..? Iaf, typ stockholmska, men dock inte bögit.
Har iaf kommit fram till att jag gör det nu, haha utan att tänka på det. Ibland har jag bara suttit och lyssnat på såna som har pratat, bara för att.. JAG ÄR CEPE ! hoho
bör sova nu, nattinatt!
puss/
sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0