fönsterräcke

NÄME TJENARE !
Jag minns typ inget av morgondagen men mistänker starkt att jag somna när jag kom hem :|  haha..
Skönt att vara hemma, men också fett sorligt ! VÅRT RUM VAR BÄST ! sådeså, tack till Sofia, Jonna P och Nikki =)
IDAG BLIR DE MÅNDAGSMYS, TISDAGSMYS, ONSDAGSMYS... jaa så såg våra dagar ut, haha !
Och jag kommer sakna WAAAALKNING ON SUNSHINE med nikki & maratonloppen i korridorerna !

Det första Sofia gjorde när vi anlände var att bli inelåst på toan... jag grät av skratt !
Bara en stund efter det lyckades jag få hjärnskakning och bli helt sönderriven av en taggbuske..
Detta var alltså bara första dagen ..  -.- haha !


lagom gullig bild från förra året i gamleby.. haha !


/M


Kommentarer
Postat av: jonna&nikki

sv: somfan att vi är!

hade sjukt kul, kommer sakna som in i tusan! :(<3

2009-10-03 @ 12:08:35
URL: http://theblondeones.webblogg.se/
Postat av: eliiiiiin <3

hahha, den bilden dödar.. :|

2009-10-03 @ 12:45:11
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0