cigarettfimp

stunden ni alla har väntat på, dapapapap! WE ARE BACK ON TRACK! - på heltid.

Haha äntligen lov, helt galet underbart! I skolan tittade på skräckis, eller lite halvt. Jag gjorde typ inte alls,hehe. Sen stressade jag med en massa plugg som jag satt uppe hela natten med, HELT I ONÖDAN!!
Fytusan vad sur jag blev, goooosh.
Slutade vi elva tiden och stack ner på stan & letade present till jonneponne P & det gick som det gick..
Senare spenderade jag resten av eftermiddagen hos farmor & farfar =)
Iaf, kom precis hem, hoho har mycket att fixa nu, har ju vatt som en zombie hela veckan, men nu är jag friiii som en fågel!
pusssss!
/sofia.

 
denna vackra varelse var tydligen in action in filmen!
vi "såg" alltså "Fredagen den trettonde"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0