yxmördare

HELLO DARLINGS!
kom precis hem från en fartfylld dag, hihi. i skolan gjorde vi inget vettigt, vi skrattade och snackade en massa, haha vi hade så mycket att ta igen. har ju träffats en gång på en vecka (!) ALOH
senare stack vi vidare till väla så har varit där tills nu, lovely! HAHA vi har varit oehört pepp idag kan jag & meddela. åt glass och köpte dock bara en tröja, lite patetiskt. Moa köpte dock en massa, like always! HEHE
nu väntar jag på att mamut & jag kanske ska iväg & titta skor, wiiiiie. så gör inget vettigt nu heller. haha
inte bra.. hmmmmm
hela min kropp har dunka wunka värk. not good, hihi lid med mig mohaha
cyyyyya!
/sofia. ♥

bloggen cepar ju, lagom onice
UPPDATERING! : köpte skor precis, hehe blev såna som moa, men smart som jag är kom jag även fram till att hennes skor inte lär vara vita länge till så whatevaaaaah!
HIHIHI <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0