tändsticka

hej, jag är i liv. mår förjävligt.
kom hem för ett tag sen, orkade inte stanna kvar.
det va tydligen en stor polyp och när jag opererade näsmusslorna så rann bedövningen ner i min hals, så det känns som halsfluss x en miljon, minst. och det va tydligen jätteovanligt men självklart har jag oturen på min sida.
så smärtan är min hals är hemsk, och sen har jag även feber och en massa annat skit från sprutan mot livmoderhalscancer som dem passade på att ta när jag va nersövd.
så har inprincip ätit en glass på två dygn så har ingen energi.
så nu känner jag mig levande död och sover hela tiden.
kommer antagligen knappt blogga, håll ut.
& tack för alla söta sms
puss
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0