stenformadlampskärm

GODAFTON... h eh hehe.
Min data är i princip lika sakta som han ensamma pågen som jobbar på gekås i ullared serien... HAHA okej ska inte underdriva. (synd om han ;///////////// )

DEN SERIEN ÄR KLOCKREN, HAHAHHA sitter och verkligen asgarvar åt allt där, HAAAAAAHA.
en riktigt stor lättnad att jag inte var med idag heller, heheh !

träningen idag var sjukt kul, haha ! Fick möta min tränare en rond i ringen, fett jobbigt men ändå kul.
Han bara stod och slog mig i huvudet och bara : GARDEN, GARDEN (stavning?), HÅRDARE, och inget jävla knattempo direkt. &&&&&&& JAG HAR LÄRT MIG DUBBELHOPP, iallafall när jag fokuserar hahah ! naaajs.

men nu vill jag inget mer än att SOVA ! helt deeed.

CYYYA
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0