skogshallon

Oj har inte bloggat idag, har hållit på med en ny design men sen slutade jag vara kreativ och gav upp.
Va ju hos doktorn idag igen och yrade, inte alls kul, är galet trött nu så pallar inte ett skvatt.
Har bara badat och tittat på film idag, så ganska mysig dag, det är ju trots alla fredagsmys.
Och det firar vi med en mycket vacker bild på mig från idag!
Haha smart som min mamma är så filmade hon istället.. Så bilden är knas.

Haha jag hatar bilden, kanske tar bort den senare, haha puss!
/sofia.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till med nya designen...när du får tillbaka kreativiteten :-)

2009-11-14 @ 15:26:02
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0