salsadansare

Nu sitter jag & kolla på världens bästa film, The bucket list. Om ni inte har sett den
- se den.

Jag kommer ihåg första gången jag såg den, på flyget på väg hem från Menorca, lite mer än ett år sen nu. Jag började gråta, jag tyckte den va så tragisk, så hemsk.
Men sen fick du hjärncancer. Jag kan inte låta bli att tänka på dig, när jag ser den, bara dig. Nu har jag själv upplevt det, det helvetet att se en människa bara bli sämre & sämre & försvinna ifrån en på så kort tid. Det går inte att vara egoistisk, jag skulle inte kunna hålla dig kvar här förevigt, oavsett hur mycket jag skulle velat det, för du mådde inte bra. Cancern tog dig ifrån mig. Det är omöjligt att hålla inne tårarna, fyfan vad jag hatar cancern, helt tom på ord


/sofia.

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiin <3

<3

2009-11-09 @ 21:41:51
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0