redigeringsprogram

HEJ FOLK!
Min data är seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegast i världen utan att överdriva, därför så dålig uppdatering.
Tar ca en halvtimme att öppna en internet sida.. om de ens funkar, så.. HAHA .
& Mitt huvud är precis på gränsen till explosion, utan att överdriva.
& traktorerna utanför håller på med något trams, så det luktar typ död fisk från 1800talet som sprattlar kring näsområdet, utan att överdriva !
& idag har jag inte gjort mö asså.
Har dock hunnit koka och avgjuta mitt tandskydd, fick dock göra om det ca 100 gånger, utan att överdriva..
lagom läskigt var det iallafall.
& jag gillar inte imorgon, utan att överdriva.. HAHA.
& jag känner mig allmänt postitiv just nu - . -
Något som dock gjorde min dag, var jag själv i en liten variant..
HAHA, hittade en berätelse som jag hade skrivit på1800 talet där det stod stort och tydligt med en hel del utropstecken..
; JAG BRYR MIG INTE OM DIN STINKANDE HÄST !!

nog cool unge.. hehe.

CYYYA
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0