krockkudde

HEY HOMIES!
ikväll är vi pepp som få, HEHE rätt så skrämmande om jag ska säga min åsikt i det hela.
just nu live tittar jag på desperata hemmafruar och håller på att gasas av tigerbalsam.
inte ok! hehe imorn ska jag till skolan, SE UPP BITCHES ! har inte varit där på en vecka, stackars varelser.. hur överlever dem?
IMORN BLIR DET VÄLA FÖR HELA SLANTEN! också helnice, måstemåste shoppa. men kommer vara ett offer imorn, kommer vara helt galet trött. men whatevaaah man lever bara en gång! ;) HAHA blev trött bara av att laga maten innan.. hmm
HEHE nu ska jag checka vidare och senare nanna kudden så jag är fit for fight imorn! hellyeahhhh
sådärja nu råkade jag smaka lite tigerbalsam, ajjj.. mumsfilibabba noooooot
nattinatt!
/sofia. ♥


SOMMAR <3333333333
dock är mina byxor uppdragna till näsan på denna bilden. men jag saknar sommare, SÅ MYCKET. gosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0