knäskydd

nu är det dags för att nanna kudden, wiie. har varit vaken sen artonhundratalet, blev en väldigt tidigt morgon men ja, så kan det gå ibland! imorn är det som sagt gymnasiebesök, får väll helt enkelt hoppas på det bästa! och jag ska även till doktorn.
haha mycket jag är i skolan denna veckan, i måndags hade vi gymnasiebesök och efter det slutade vi, igår var jag i skolan men gjorde exakt ingenting, jag var så sprallig, hehe! och idag hade jag idrott & snackade lite med folket & pös senare iväg till doktorn. och imorn blir det gymnasiebesök och doktorn, sen POFF är det fredag. lyckat!
haha så det känns som jag måste få något vettigt gjort imorn eftermiddag eller nåt.. blir aldrig till att jag pluggar, är så himla trött.
Måste även påpeka att statistiken ökade rejällt idag, alla ville antagligen se Mickey i vuxenvariation, jag förstår er!

hehe nu ska jag titta lite till på Srubs och senare blir det till att sova, hihi.
nattinatt!
/sofia. ♥

btw, Moa prioriterar nog inte bloggen för tillfället, hon skriver inlägg när hon känner för det, så ni inte bara tror att Moa inte pallar blogga, för så är det inte!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0