jordgubbsbonde


Jag vill på semester, nununu.
Åh vad jag opallar Sverige, så tradigt..
Har ni tänkt på att det enda man gör i detta tradiga avlånga land är att längta till sommaren? Mer än 75% (ojoj där kom lite matte in i bilden, se & lär!!) på året väntar man ju bara på sommaren och när det väl är sommar så suger den?
It sucks. Palla ha offrat hela livet att bo här om vi nu ska dö 2012, SÅ TRADIGT! jag vill leva loppan, nununu.


Osminkad & söt & gammal bild, just därför den är så liten! MEN, varför inte lägga sig på en sån liten båt i havet & åka iväg en tripp? Liksom se vart ödet tar mig! Jag kanske hamnar i danskeland, who knows? ;)
pusss!
/sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0