clementinodlare

LIVE: Jag har nu svart nagellack i håret. Hur jag lyckades med detta fenomen har jag inte den blekaste aning om, mysko. Det kanske var ett tecken från gud att jag bör gå & bli emo en sväng?

Men iaf, nu ska jag duscha mig varm, jag har inte beslutat om jag fryser eller om jag är varm, jag känner mig så lustig. Inte bra! Och senare ska jag försöka fortsätta måla naglarna.
Såg iaf precis en brasilianare live, ganska coolt ändå. Att han sitter i ett annat land & lever loppan & vinkar till just mig?

Jag lyckades även att ladda ner ett album innan, jag är så himlans bra ibland asså!
Så effektiv så jag finner inga ord.
Haha nä nu ska jag sluta snacka med mig själv, i'm såååå pratglad! Haha
puussss!

/sofia. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0