busfabriken

HEJ HOMIES!
jag vaknade ungefär för en halvtimme sen, har sovit maaaaaassor med timmar inatt, för många. men jag behövde det, like hell. hehe så nu är jag utvilad! UNDERBART
tyvärr blir det en plugghelg, precis som alla andra helger typ.. verkligen skitkul. sista redovisningsvecka nästa vecka och jag har massor att göra. måste göra instuderingsfrågorna på ett prov som alla redan haft, lagom kul! halleluja, och jag vet inte äns när jag ska ha det. -.-
men ja, what to do bicthes, hehe!
haha och jag måste bara berätta, jag drömde en jäkla massa kul inatt. haha jag & moa va på semester och va med i en massa program och allt, sen helt plötsligt va jag en tokke! måste vara något på g om mitt hår, drömdeatt jag klippte det axelkort förra natten, hmm..
pusss!
/sofia. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0