-

jag saknar dig
1925 08 30 - 2009 09 17
jag väntar fortfarande på dig, jag ger inte upp. jag ska få träffa dig igen, på ett eller annat sätt.
så här länge har jag har aldrig varit utan dig, jag har fortfarande inte fattat att du är borta. jag har lust att bara gå hem till dig och mormor igen, och att allting är precis som vanligt. för du var min bästa vän, den som betydde mest utav alla, jag skulle inte tvekat en sekund att offra mig för dig.
och att fira jul utan dig. jag kommer sitta och vänta på dig då med, för jag gör det hela tiden. utan att tänka på det så sitter jag och letar efter dig, eller små tecken.
jag pallar verkligen inte mer, det känns som om jag lever i en hemsk mardröm och jag ser inget ljus.
& jag bara väntar på att någon ska väcka mig

i'm just running away from the truth

/sofia.


jag saknar din närhet, att ha dig här.
dagarna går och du har fortfarande inte kommit tillbaka,
hur mycket jag än ropar ditt namn kommer du inte tillbaka.
allt börjar kännas meningslöst, jag vet inte vad jag är utan dig, inte vart jag står.
känns inte som att jag är mig själv ibland...


(tagen från minneavtherese.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0