violettträdstam

Den jäkla bloggjävern tog bort mitt vackra inlägg, tror jag ;| må gud vara med den..
ville visa att jag existerar så jag får börja om på ruta ett (Y)
Detta är min premiär och alla blir happyface!

Har suttit och läst om judar i princip "hela" dagen, that's soo slaffsigt.
& jag har mer plugg en vad en exsisterande varelse någonsin kan tänka sig, yeye!
Nu har jag dock plugg paus... eller kan man ha paus innan man igentligen har börjat?

ville också visa ett livs levande bevis på att Ödåkra är City !
frågan är bara hur i hela fridens namn man lägger upp en bild! resultat kommer när jag har tagit mig ytterliggare en funderar...

/M


Kommentarer
Postat av: cassandra

idiot, du trycker på den ikonen som visar en bild? ;o <3

2009-05-26 @ 18:32:03
URL: http://cassandraaklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0