rullgardin

Hej alla våra fans =) Uppdaterade precis den andra bloggen så fortsätter här.. Haha kommer bli lite cepe nu i början.
Som sagt, idag har jag varit iväg hela dagen.. Var faktiskt i Hyllinge och yrade, helt sjukt ställe. Dem har nog någon helt annan radiokanal, musiken var skrämmande! DU ÄR SÅ, YEAH YEAH WOW WOW ! Det var sån musik man fick gå runt & höra, trodde på fullaste allvar att jag skulle skjuta mig själv. Det var iaf bud på det.. ! Jisses.. Men jag överlevde! Köpte mycket vettiga saker, typ som hårspray. =) Haha! Ett liv utan hårspray är inget liv.. Tragisk nog.
Köpte även Coca Cola vanilla (!) Så galet gott! Eller vad säger ni? Det kan inte bara vara jag som är beroende.. Det är ju sjukt gott & dem har ju slutat att tillverka det här i Svergie. Det är helt sinnessjuk, så det var liksom en happyday för mig..
Men men, spelade även minigolf nu ikväll, och det gick som det gick.. Kom så klart sist! Eller faktisk delad sista plats, haha!
Och nu sitter jag här med dunka wunka huvudvärk, ska nog ta mig i kragen & sova inom kort, haha. Imorn skulle jag kanske iväg till stan med mamut och shoppa & fika =) Trevligt annars så blir det nog bara äckligt mycket plugg resten av helgen..!
Jaja, pusspuss! / S.

Feel the pain biaaatch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0