plåster

Anne Frank VS Hitler
Hej alla fans! =) Vaknade med dunka wunka huvudvärk idag så gick upp och tog en tablett & gick & la mig igen. Haha, sen ringde mamma och väckte mig precis. För jag ska faktiskt plugga.. Haha!
Men ska nog ändå försöka vara med på matchen ikv, ingen bra idé men jag måste nog. Så vi får väll se. :| Yeye, nu ska jag ta mig i kragen & plugga. Sista skoldagen imorn med sån här kaos!! Alltså sista pluggdagen för mig idag ;) Mohaha jag är pepp!
Så nu ska jag skriva om Anne Frank VS Hitler, alltså jämföra där lite..
Jisses amalia kors & tvärs vad Hitler ser sur ut, smiiiiiiiiiille like you mean it !! Dadada känner ni rytmen?
Jaja! Pusspuss / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0