päronträd

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN ÄR DENNA VECKA ÖVER! på allvar, har aldrig pluggat så mycket i hela mitt långa liv! massa prov och grejer hejvilt, idag först matteprov gick något så fruktansvärt KASST (!) menar det från djupet av mitt hjärta & just det provet hängde hela mitt betyg på, känns kul! JAJA, sen hade vi även ett SO prov, som jag börja träna inför en halvtimme innan..... no comments. MEN NU ÄR DET ÖVER och det finns inget mer att göra åt saken, BUSIGT!

& nu har jag precis varit på väla en snabbis och snart kommer emil, bara för er info liksom :)


HA DET GÖTT!  (så nt mig :S )

/ M


Kommentarer
Postat av: SOFIA!

hej moa din fjöre! asså på denna datorn jag är på nu är designen helt annorlunda, här ser man rubrikerna! jisses.. HAHA! så tramsigt. vrf är du nt inne på msn? jag pallar nt ta mobilen & sms;a dig. men vi hörs imorn! =) puuuuuuuss!

2009-05-29 @ 19:25:54
URL: http://moaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0