parabolantenn

HEJ ALLA VARELSER!
Ja vi är mer än medvetna om att vår blogg är dödast.se förtillfället, shit happens. Men nu är det så att vi har väldigt mycket plugg, och jag menar MUCHOMUCHO, så mycket att det är omöjligt för en levande individ att någonsin klara av på denna korta tid, nej jag överdriver inte, jag underdriver BIG TIME!  MEN på fredag är tiden slut, så då är det kört! och då börjar vi alltså blogga som vanligt igen! JAAAMAN nu blev ni allt lyckliga som få. Tills dess får ni stå ut med dessa skruttiga inlägg. Nu ska jag gå och kväva mig med ÄNNU mer pluggpluggplugg. På allvar vad har man för nytta av att kunna multiplicera med olika bokstäver hejvilt... nej precis, inte en ända.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0