lampskärm

NU JÄVLAR ÄR VI FRIA FRÅN ALLT PLUGG (!)
Så nu jävlar börjar vi blogga oftare igen, happyday va? ;)
Så jävla skönt, jag tvärvägrar att plugga nästa vecka iaf =) Nu har jag gjort mitt, mohaha !
Skoldagen sög dock som aldrig förr, redovisade ett steg i matten jag nt alls kunde .. Sen hade vi prov, gick hyfsat, men ändå nt bra. Haha sen bussen hem med Moa,Essie & Adam. Han talade ut om sitt liv, jag & Moa ska skriva en bok om han som ska heta "Intresseklubben antecknar"! Ohja det kommer bli känd. =)
Min mage är iaf helt ute & cyklar.. Spelade ju match igår, och hade knappt ätit ngt alls innan, typ en macka bara. Sen åt jag vid nio, sen efter det, har jag bara haft en jävla massa magknip. Kunde knappt sova, sug :( Säkert en magkatarr på g, jag har alltid turen på min sida =)
Vad händer i helgen då? :D
Pusspuss! / S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0