hårspray

Tjabba tjenna hallå! Idag i skolan hade vi redovisning, haha det gick väll som det gick för min del.. Haha d.v.s. inte alls bra! Sen var det sån som kom & snackade om gymnasie val. Helt sjukt att "snart" ska vi välja, gud vad tiden går snabbt..
Efter skolan åkte jag direkt hem. Efter ett tag så skull jag göra nudlar till min bror. Herregud säger jag bara! Haha jag är totalt odugglig på att laga mat nu, haha. Det började med att jag tog liiiiiiite för mkt vatten, haha lyckades även göra så att det kokade så mkt så att det stänkte på mig mage, aj.. Haha! Iaf efteråt så såg vårt kök ut som en nudelfabrik. Haha! Bud på applåd, blivande kock eller vad?! =) Borde kanske välja den linjen..
Anyway nu sitter jag här & pluggar som alltid, så jävla trött på skolan nu. För er som inte har fattat så är detta vår sina "inlämningsvecka" och eftersom jag och Moa nt har varit så aktiva i skolan innan så är detta en kämpig vecka! Bara så ni vet, vi har våra anledningar till att vi är så dåliga på att uppdatera..
Skippade iaf matchen idag också, var faktiskt riktigt spelsugen men vi hinner helt enkelt inte.. Match igen på torsdag iaf, då jävlar! =) Haha nu ska jag jobba vidare med min svenska, har debatt imorn mot Moa, mohaha vem tror ni vinner? ;)
Ska iaf prata om homoadoption.
Tycker du att det är rätt eller fel med homoadoption? Tala ut! =)
Pusspuss alla våra fans! / S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0