fiskspö

Hej alla fans =) Är hemma nu en snabbis för att äta.
Inatt sov jag inte mkt, jag var hyper! Och Erik pratade i sömnen som aldrig förr.
Det tog 50 minuter för fyra stycken att setta upp ett snett tält, jag lovar det var allt annat än rakt. Glömde dock att fotta det.
Sen gick vi igenom ödåkra med tält & allt i cyklen, plus två madrasser.. Nej vi tog inte ur luften..
Haha, sen åkte då Erik hem & jag & Moa gick hem till henne & solade och byggde även upp tältet ännu en gång. Haha vi ska tälta inatt igen! ;)
Haha, sen har vi gått runder lite, i shorts och solbrillz. Sommar ftw (!)
Iaf kom precis hem, ska äta & duscha sen ska jag till Moa igen.
Tror faktiskt att Moa skulle skriva ett inlägg nu.. Så vi får väll se. Bättre två st än inget iaf!
Haha!
Pusspuss =) /S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0