violettuvstrålning

HEJ ALLA FANS!
jag har inte den blekaste aning om vart jag ska börja så ni får en liten sammanfattning av denna dag på BAKKEN! :)

- fråga på danska vad klockan var.. fick ett stort jäkla frågetecken tillbaks! jag som hade tränat så..
- gick in i TVÅ stolpar..
- En gamal danskgubbe med fiskehatt och hela köret satt och spela flöjt på tåget, eftersom jag bad han så snällt :)
och där satt jag och skrek dajligt för fulla halsar med kommande applåder från hela vagnen (Y)
- Vi hade vattenkrig med några främlingar, som ledde till att vi fick gå dygnsura hem.. flera timmar!
 Och jag menar verkligen blöta, för att vara mer exakt hade jag inte en ända torrfläck och var tvungen att
 ta bort mitt smink :|  Då bestämde vi oss också för att förutse hur vår sommar på sjukhuset skulle se ut, pga
 av den kommande lunginflammationen!
- Vi var absolut först i en karusell... det kom dom ihåg sen :| 
- Conne blickar och ljudeffekter döda, 24/7
- Alla misstänkte att vi blev jagade av ett stort blattegäng, eftersom dom sprang efter oss? no comments..

OCH JAA, jag tror bestämt att jag är senill, ni får nog höra mer sen!
nu fryser jag så mycket att jag på riktigt tror att jag kan bryta av mina tår :|

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0