plastöverdrag

HEJ ALLA FANS!

Idag när jag vakna var solen på g som aldrig förr! Men jag var så illa tvungen att fixa mig och pysa på dop, riktigt fint dop faktiskt, i deras trädgård dom bor liksom i sån wannabe herrgård. Yeye hon är söt lilla Adelin, min kusins barn :)
Dom har även ett stall men en hel flock hästar..
jag gillar inte hästar!
Där fanns en riktigt ful häst, med en redig killerblick! Fota faktiskt, men nej nu ville bilden inte finnas i datan.. WHY?
Iallafall.. när jag mötte dens blick fick jag seriöst hjärtstillestånd och sprang för livet! Jag och min kusin som då var på upptäcksfärd på denna enorma tomt blev även attackerade av fladdermös! whateee beep liksom!
Riktigt farligt faktiskt!
Nu ska jag byta om och sen ska jag på bio med älskling :)

HA DE!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0