trubbigtrosenblad

HEJ!
Innan idag skrev jag ett inlägg 857563276 gngr men nej allt var snett, det kallar jag adhd om jag ska säga min mening!
MEN...
Sofia har väl skrivit det mest, speciellt att min rygg snear livet asså!
KÄNNER MIG SOM EN PENSIONÄR, på allvar.... har försökt vrida tillbaka den hejvilt, men icke så nicke den tvärvägrar.
får väl börja gå på smärtstillande och vänja mig vid det, som en riktigt jäkla pensionär!
eller vad tror ni?
Moa goes knarkare... på panodil! rätta takter :)

Och det där med jordgubbar, jag tror baski mig Sofias hjärna klicka lika mycket som min gjorde när jag förknippade två runda sängar med näsborrar :)
igentligen förknippa jag en lång människa.. med näsborrar....... dock långsökt.se


HA DE GÖTT :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0