transparentträdkrok

SOMMARLOV!
PÅ RIKTIGT!!
eller har jag inbillat mig?
vem vet..

efter skolavslutningen så traska vi och fika med några från klassen sen tufftuff hem.
MINA FÖTTER DÖDAR, på allvar.
Iallfall, snart ska vi spela match........................ -.-
VI VILL INTE! Nej, VERKLIGEN INTE!!!!
men vår tränare kommer till och med och hämtar oss, så känner sig så illa tvungen till det.
känns kul.
nej.
Känns bra start på sommarlovet, nej.
Jag hatar fotboll, ja.
Sofia har magkatär (eller hur det stavas) och jag har gräsallergi, känns kul, nej.
HAHA.
YEYE, snart kommer väl kanske Sofia, vem vet.
Och imorgon får jag inte heller sova ut, för min bror tar studenten hejvilt.
känns kul, nej.
Jag känner mig pepp som attsiken, nej.

det var allt för mig / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0