smörgåspålägg

Jag mår illa, hostar och känner mig allmänt vimsig..
Jag tror även att jag vet vad andledningen är..
Jag hade sjukt tråkigt och var tvungen att testa så att mina smaklökar funkade efter att jag hade släckt eld med dom :|
Så plötsligt utan att veta ordet av det så stod jag och doppa jordgubbar i :

Kräftrövar
Vitlöksås
Remoulade
Dressing
Ketchup
Senap
Begagnat pizzaslem
Fanta
Ättika
Vitaminer till hästfoder
Gamal mimosasallad
Diskmedel

Tror bestämt att det snart kommer stinkande såpbubblor ur munnen från mig ..
Min bror satt som ett jävla frågetecken och trode nog jag var sjuk i huvudet..
Innan idag när jag ställde han den stora frågan efter ett X antal phsykningar om hur man är när man är normal?
Hans ända svar var:  - Inte som dig
lagom trevligt sådär : |

HA DE
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0