skalbaggsantenn

Hallåja! =) Här var det livat.. Haha, har inte hunnit blogga idag, förlåt.
Hade iaf sovmorgon till tio så jag & Moa tog bussen in, skulle till gröningen med skolan.
Gjorde inget vettigt där så jag & Moa började sakta men säkert klättra på stenarna och det slutade med att vi badade med kläderna på..
Ja så kan det gå!
Bilder på det kommer sen :)
Sen bussen hem igen och sen vidare till Väla.
Köpte ett snyggt linne & Moa köpte en massa grejs =) & nu kom precis hem.
så mysigt väder, huahahauI!
BAKKEN IMORN !!!!!!!!!!
Jag är galet pepp =) Ohja, nu ska jag äta.
Puss! / S.

Kommentarer
Postat av: Louise sS

ni hade inte med att ni klättrade med mig :| <3<3

2009-06-09 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0