pelletsfabrik

SHUU!
ehm.... imorses var det full kalabalik då jag vakna av att min mor skrek HJÄLP för fulla halsar!
Det var då såå underbart fint väder så alla partytälten i trädgården sväva runder som aldrig förr!
Kändes som jag var med i tredje världskriget eller något, på allvar!
Efter denna tortyr var det bara att ta sig i kragen och pysa in till stan och se min bror springa ut, fasten jag
missa det ;| HAHAH! iallafall efter dessa kyliga timmar var det full rulle hemmåt och göra ve lite och nu är
folket här minsan och dar!
IALLAFALL stackars alla studenter, på allvar :| HAHA

Och jag tippar starkt på att jag kommer bli sjuk inom kort...
fredags- bada med kläder på i typ 8 grader och storm, sen vara blöt och frysa i flera timmar
tisdags- bada med kläderna på.. bara för att och sedan vara blöt och kylig i flera timmar.
onsdags- blev dygnssur på bakken och fick åka hem blöt och kylig i flera timmar.
torsdags- spelade match i storm och regn i flera timmar.
fredags- vaknade och sprang ut i regn och storm och sedan stå i regnet och stormen i flera timmar..

ELLER VAD TROR NI?

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0