nobelprispokalenpåminframtidabokhylla

HEJ ALLA FANS!

Nog lagom fjuttigt det har blivit med uppdateringar från min sida, illa!
Jag har faktiskt glömt på riktigt, för jag har blivit senill på riktigt!
Det är inget att skämta om, pensio smärtan i ryggen har nog gått vidare upp i hjärnan
eller så har min hjärna bara tagit sig en rejäl semester, men på g är den verkligen inte..

Idag har mest ingenting hänt, mest chillidillat eller något.. HAHA
och sen var Emil också här ett tag :)

& för bara en liten stund sedan så när jag reste mig upp.. så föllt jag till golvet :|
för jag hade råkat knyta fast mitt ben i min mobilladdarsladd.. lagom normalt sådär (Y)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0