mcdonaldsögonbryn

HEJ alla fans!
Idag vaknade jag tidigt, god bless me! Iaf, jag tog bussen in till stan. Där satt en stinki winki tant framför mig, uuusch.
Träffade mamma i stan, sen gick vi och åt på Mezzo? Eller hur stavas det? Jag får en blackout så jag ska inte fortsätta tanka.. =) Det va gott iaf! Sedan gick vi lite på stan, köpte ännu ett par shorts =)
Sedan vidare till tandis & sen hem i typ fem minuter sen direkt vidare & spela match mitt i ingenstans.
Btw jag fastnade i fönstret på bilen med mitt hår.. Smidigt va?
MEN;  Nu till det jag skulle säga.. Jag & Robin har en plan..

SKITBRA eller hur? ;)

Vi ska iaf bli miljardärer på det och sen köpa Thailand, ja ni hörde rätt. Vi ska erövra världen, men vi ska vara snäll. Inga elakingar här inte =) Så vi ska ju köpa eget flygplan och så.
Sen har vi även planerat lite fotbollskarriärer och så. Ohja!
Vi är redo för kändisskapet! ;)

Puss! ;*
/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0