lyktstolpsfabrik

matchen, inga kommentarer :)


IALLAFALL, direkt efter så skedde en rejäl nära döden upplevelse!!
Det var såhär.. Jag stoppade in en påse med mat i mircron, i påsen låg också en cdskiva och stålpåsar....
PANG BOM FIRE IN THAA HOLE sa de typ :|
Och chockad som jag var av majbrasan i micron så snubbla jag till på en av ballongerna som låg på golvet...
PANG BOOM rakt in i diskbänket med min värdefulla hjärna som huvud offret!
Och inte nog med det... då slant jag rakt baklänges ner på alla ballonger och det lät på allvar som Alqaida (stavning?)
var i farten i mitt kök, no kiddN ! Och alla satt i köket som ögonvittnen.... :|

JAJA inte nog med det.. precis skickade Max och Sofia (mm samtidigt ;S) ett youtube klipp som gjorde att mitt hjärta stanna igen på riktigt! detta finner inget slut asså..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0