luftballongskorg

HEJ!
Kände ni rytmen? =)
Iaf är hemma nu! Haha efter skolan så stack jag hem till mormor & morfar och yrade, för vi slutade ju tidigt så jag åt där & sånt =) Sen var det träning klockan fem, och essie var på g! Magnifikt.
Påvägen hem köpte Moas mamma oss vars en glass för er info, smaskigt. Hämtade mina saker hos Moa & nu är jag hemma =) Har precis duschat och ätit & nu gör jag exakt ingenting helt underbart.
Så ska nog ta mig i kragen & lägga in bilder från vårt mästerverk vi bakade igårkväll! Haha.
Och trots alla odds så ville nt tåget komma idag, all denna väntan i onödan. Så ännu en gång åkte vi själva till Ättekulla..
Men denna gången gick det galant!
Kom bara en halvtimme för sent.
Haha så därför får ni se en bild från vår förra upptäcksfärd på Ättekulla! Vi följde tågspåret... SÅ JÄVLA GENIALT !!!



Puss! / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0