löshårtillverkare

Och eftersom jag ändå gör ingenting nu så kan jag faktiskt tala ut om en sak. Jag skrev igår att jag var helt rastlös, så tänkte jag och kom fram till att jag måste göra någonting hela tiden. För det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud för tillfället, ja det är det. Och när jag gör annat, så tänker jag inte alls på det. Men som nu, när jag gör ingenting och är själv, det är då jag börjar tänka på allt, typ på sånt här onödigt..
Och massa annat skit också. Det är jobbigt, men det blir ju som att man flyr från verkligheten, men verkligheten hinner ifatt.. Helt sjukt, jag pallar inte med mig själv för tillfället. Haha förr tyckte jag att det är skönt att vara ensam, men nu hatar jag det.
Bara så ni vet, jag var tvungen att skriva av mig lite. =)
Puss / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0