körsbärsträdstam

Oj här var det livat!
Hann inte alls blogga igår, var riktigt stressad.
Stack hem till Moa vid halv fem tiden sedan åkte vi vidare till Glumslöv och firade midsommar där! =) Det var trevligt, jag & Moa tältade även där. Haha, det blåste en aning..
Iaf nu är jag hemma, trött som aldrig förr dock. Jag kommer i chocktillstånd varje gång jag tittar på klockan, för så här tidigt är jag aldrig vaken & nu har jag redan varit vaken flera timmar. Ojoj asså!
"Oh message from the dark side!" Min mobil pratar med mig !!!!!!!!!!!!!
Nej men lite, det är min sms signal, jisses.. Nu började den igen. Ackack, det är Yoda i Star Wars som pratar med sån röst.. Haha gud vad jag känner mig mogen.. Haha!
Yeye!
Pusspuss / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0