Kebab

Hallåja!
Nu är det så här att Moa's och Sofia's hjärnor har gått i konkurs, vilket innebär att dom tyvärr inte kan skriva något inlägg just nu. Därför bad dom nämligen mig (EMIL) att gästblogga, hur ska detta gå...?
Jadu, vad ska man nu skriva...
Just nu sitter jag hemma hos den bästa flickvännen som man någonsin kan ha, jag och Moa har nämligen 3 månader idag :)
Igårkväll drog vi på bio och kollade på filmen Drag me to Hell, Moa blev såklart livrädd och skrek som bara den.
Medans jag satt och skrattade haha.
Idag har vi ínte gjort något speciellt, det har bara blivit en chilldag med älskling :)

Yeye, nu får det räcka för denna gången!
Tack och hej gott folk!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0